Pred pár mesiacmi sme si s manželkou kúpili štýlovú rýchlovarnú kanvicu. Za 4eurový príplatok nám ponúkli novú službu: Bleskovka. V prípade poruchy nám kanvicu bleskovo vymenia za novú. Samozrejme nám po troch mesiacoch začala pretekať, tak sme ju išli vymeniť. Predavači nám ale oznámili, že musíme hodinku počkať, lebo sa medzitým zvýšila cena kanvice a musia telefonovať do centrály v Bratislave. Po hodine nám povedali, že sa im nepodarilo dovolať, aby sme prišli na druhý deň. Na druhý deň nám konečne vymenili reklamovaný kus za nový a nezabudli sa opýtať či si zase chceme priplatiť za bleskovku. Celé zle.
Vďaka za oznámenie.
Čím komentár porušuje pravidlá?
Nový komentár
Komentovať môžu len registrovaní používatelia. Zaregistruj sa hneď
!